ONTDEK HOE JE STRATEGIE EN VISIE ACTIEGERICHT MAAKT

Leer hoe je de ware behoeftes, motivaties en gedragingen van je doelgroep kunt doorgronden. 

14107900_1145407492208986_7907336348391863746_o.jpg

Krijg je organisatie en je doelen strak in kaart. Ervaar hoe je dit direct kan omzetten in waarde. Test je bevindingen direct met je doelgroep. Leer zélf innoveren door een nieuwe werkwijze aan te nemen.

WAT je ERUIT HAALT?

Stoom je organisatie klaar om toekomstige uitdagingen zelf aan te pakken. Werk toe naar het ultieme doel: een winstgevend business model, een gevalideerd concept of een hernieuwde visie.

DE MEERWAARDE?

  • Samenwerken om tot nieuwe inzichten te komen
  • Abstracte visies concreet aanpakken
  • Design thinking in praktijk
  • Direct toetsen bij eindgebruikers
  • Stapsgewijs het doel bereiken

VOOR WIE IS DIT?

  • Productmanagers
  • Innovatiemanagers
  • Strategy innovators
  • Beleidsmakers
  • Changemakers
  • Transitiemanagers

Stel je doelen scherp en je eindgebruiker centraal,
en krijg als organisatie weer voorsprong.

Deze organisaties gingen je al voor:

Telegraaf Media Groep · Ministerie van Binnenlandse Zaken · Nationale Nederlanden · Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid · Technische Universiteit Eindhoven · Studium Generale Eindhoven · Willem de Kooning Academie · Technische Universiteit Delft · Media Future Week · Spark Campus